Virtueel Assistent
Ben je het overzicht kwijt door een overvolle mailbox? Ben je veel tijd kwijt met het zoeken van de juiste documenten omdat je niet meer weet waar je ze opgeslagen hebt? Ik help je om weer overzicht en structuur te krijgen zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is.
Ik help je graag met de volgende werkzaamheden:
- Agenda beheer
- E-mail beheer
- Planningen maken en bewaken van deadlines
- Meetings voorbereiden
- Taken prioriteren
- Officemanagement
Wanneer je mij inzet als jouw VA heb je niet te maken met vaste kosten zoals salaris, pensioenkosten en sociale lasten. Ik werk vanuit huis dus je hoeft ook geen werkplek voor me te regelen.
Ik ben flexibel in te zetten. De werkzaamheden die ik uit handen kan nemen kunnen dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse taken zijn. Je kunt me inzetten voor het aantal uur dat je nodig hebt aan ondersteuning. Dat kan een paar uur per maand zijn of een aantal uur per week.
Ben je geïnteresseerd in een samenwerking of wil je meer informatie? Laat het me weten!
Plan hier je vrijblijvende kennismakingsgesprek in, bel me op 06 -100 50 221 of stuur me een email.